Se opptaket av webinaret – du finner det i menyen til høyre
Hvordan kan du mobilisere ungdom i arbeid med markedsføringen, og hvilke resultater dette kan gi?
I dette webinaret går vi også inn på to undersøkelser som forteller hvilken informasjon ungdom søker, hvordan de søker den, og hvordan denne informasjonen kan styrke markedsføringen din
TIPS: Dette webinaret vil fungere bra som utgangspunkt for en planleggingskveld med ungdommene du skal ha med deg for å jobbe med markedsføring. Tilby gratis pizza, et par meters mellomrom mellom hver person og start arbeidet med markedsføringen av din lokale UKM 2021.
Program
– Hva vil ungdommene vite?
Basert på undersøkelse i Ullensaker (2018)
– Hvordan vil ungdom få informasjon?
Basert på undersøkelse i Kristiansand (2015-2018)
– Helhetlig lokal markedsføring
Sarpsborg kommune
– Mobilisering av ungdommer i markedsføringsarbeid
Sarpsborg kommune
– Hvordan tilpasse innhold til ulike plattformer.
Frida Marie Grande, Amnesti
– UKM Norges «Showcase» og planer fremover
– Innhold kontra masseproduksjon
Se opptaket av webinaret – du finner det i menyen til høyre
Hvordan kan du mobilisere ungdom i arbeid med markedsføringen, og hvilke resultater dette kan gi?
I dette webinaret går vi også inn på to undersøkelser som forteller hvilken informasjon ungdom søker, hvordan de søker den, og hvordan denne informasjonen kan styrke markedsføringen din
TIPS: Dette webinaret vil fungere bra som utgangspunkt for en planleggingskveld med ungdommene du skal ha med deg for å jobbe med markedsføring. Tilby gratis pizza, et par meters mellomrom mellom hver person og start arbeidet med markedsføringen av din lokale UKM 2021.
Program
– Hva vil ungdommene vite?
Basert på undersøkelse i Ullensaker (2018)
– Hvordan vil ungdom få informasjon?
Basert på undersøkelse i Kristiansand (2015-2018)
– Helhetlig lokal markedsføring
Sarpsborg kommune
– Mobilisering av ungdommer i markedsføringsarbeid
Sarpsborg kommune
– Hvordan tilpasse innhold til ulike plattformer.
Frida Marie Grande, Amnesti
– UKM Norges «Showcase» og planer fremover
– Innhold kontra masseproduksjon