Gull til UKM og UREDD
Det ble to gull til UKM og UREDD under årets Sterk reklame-utdeling. Begge gullene ble referert til som soleklare vinnere.

Stolte designere
-Vi er meget stolte av resultatet UKM fikk på årets Sterk Reklame, og vi er svært glade på alle våre kunders vegne. UREDD gjorde det generelt meget bra i år, og UKM ble et mye omtalt tema utover etterpåfesten, sier Knut Erik Øverjord fra UREDD.
Soleklare vinnere
UKM og UREDD fikk gull for identitetsdesign. I juryens begrunnelse kunne man lese at det var «en soleklar vinnerjobb med et godt og gjennomført håndtverk. Rike og frodige plakater med mange fine grafiske detaljer, bundet sammen av en liten og sær fargepalett. Det er en tydelig tråd gjennom alle elementene.»
Det ble også gull for film. Her var juryens begrunnelse at «med sin underholdene, friske og gode produksjon er dette en soleklar vinner.»
Se filmene her: film nummer 1 og film nummer 2.
Som om ikke det var nok, så ble det i tillegg sølv for illustrasjon, som omhandler selve illustrasjonselementene, og diplom for kampanje som omhandler kampanjen i sin helhet, med alle elementer og måten den kommuniserer.